ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Σχέσεις μαθητών στο σχολικό περιβάλλον
Στο πλαίσιο του σχεδίου δράσης: «Διαπροσωπικές Σχέσεις των μαθητών και μαθητριών στο σχολικό περιβάλλον», που πραγματοποιούμε φέτος στο σχολείο μας, τα τμήματα Α5 και Γ2 συμμετέχουν σε πρόγραμμα που υποστηρίζει το Συμβουλευτικό Κέντρο Στήριξης Γυναικών- Θυμάτων Βίας.
Στόχοι του προγράμματος είναι οι μαθητές μας να ενισχυθούν σε ζητήματα κοινωνικών δεξιοτήτων, ενσυναίσθησης, αναγνώρισης, αποδοχής και διαχείρισης του συναισθήματος, του δικού τους και του άλλου.
Δημιουργώντας ευκαιρίες εκπαίδευσης στην επικοινωνία και στις κοινωνικές δεξιότητες οι έφηβοι μαθαίνουν να βελτιώνουν τις διαπροσωπικές τους σχέσεις στο σχολείο και την κοινότητα.

Ευχαριστούμε θερμά το Συμβουλευτικό Κέντρο Στήριξης Γυναικών- Θυμάτων Βίας για την συνεργασία του και την θετική πάντα ανταπόκρισή του όλα αυτά τα χρόνια.
Η σύμβουλος σχολικής και κοινωνικής ζωής
Μπιτζιμινούδη Ευαγγελία (ΠΕ80)


