ΕΚΔΡΟΜΗ ΤΕΛΕΙΟΦΟΙΤΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ

Αξιολόγηση Χρήστη: 0 / 5

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά

Τριήμερη εκδρομή τελειοφοίτων στην  Καστοριά (8-10/4/2016)

Οι συνοδοί καθηγητές μαζί με την αρχηγό

Ξενάγηση στο νεολιθικό οικισμό στο Δισπηλιό

Εσωτερικό καλύβας νεολιθικού οικισμού στο Δισπηλιό

Άποψη της Καστοριάς το απόγευμα

Κύκνοι στη λίμνη Ορεστιάδα της Καστοριάς

Μαζί με την ξεναγό μας στη Βεργίνα

• Αναμνηστική

Αναμνηστική "οικογενειακή" φωτογραφία στη Βεργίνα

Πραγματοποιήθηκε και φέτος από τις 8 μέχρι τις 10 Απριλίου 2016 η καθιερωμένη ετήσια τριήμερη εκδρομή των τελειοφοίτων με προορισμό την Καστοριά. Την πρώτη μέρα, μετά από ωριαία στάση στη Θεσσαλονίκη, φτάσαμε στην πόλη της Καστοριάς αργά το μεσημέρι, γευματίσαμε στο χώρο του ξενοδοχείου όπου καταλύσαμε και το βράδυ παρακολουθήσαμε την Ακολουθία των Χαιρετισμών της Παναγίας στην εκκλησία του Αγίου Νικάνωρος. Την επομένη, το πρωί, επισκεφθήκαμε διαδοχικά το σπήλαιο του Δράκου με τους σταλαγμίτες και τους σταλακτίτες και την Ιερά Μονή Μαυριώτισσας που ιδρύθηκε από τον Βυζαντινό αυτοκράτορα Αλέξιο Α΄ Κομνηνό το 1082. Στη συνέχεια, ακολούθησε η ξενάγησή μας στον νεολιθικό οικισμό του Δισπηλιού. Το πρόγραμμα της δεύτερης ημέρας ήταν πράγματι αρκετά κουραστικό κι έτσι, χωρίς ανάσα, αναχωρήσαμε για τη γειτονική πόλη της Φλώρινας. Μετά από μια μαγευτική διαδρομή μέσω Πισοδερίου, φτάσαμε στον προορισμό μας όπου γευματίσαμε και στη συνέχεια περιηγηθήκαμε σύντομα στο κέντρο της πόλης, πριν πάρουμε το δρόμο της επιστροφής για την Καστοριά. Η μέρα μας έκλεισε με μια χαλαρωτική βόλτα στις όχθες της λίμνης Ορεστιάδας. Η τελευταία μέρα ήταν αφιερωμένη στην επίσκεψή μας στον μεγάλης ιστορικής και καλλιτεχνικής αξίας αρχαιολογικό χώρο της Βεργίνας. Εκεί, ξεναγηθήκαμε στους βασιλικούς τάφους των Μακεδόνων βασιλέων και στα απαράμιλλης ομορφιάς αρχαιολογικά ευρήματα που έφερε στο φως η σκαπάνη του καθηγητή Μανόλη Ανδρόνικου. Νωρίς το απόγευμα και μετά από ακόμη μία στάση στη Θεσσαλονίκη για ξεκούρσαη και φαγητό, γυρίσαμε στην Αλεξανδρούπολη. Ήταν μια άψογα οργανωμένη εκδρομή που άφησε σ' όλους, μαθητές και καθηγητές, τις καλύτερες εντυπώσεις. Αρχηγός της εκδρομής ήταν η κυρία Χωρινού Άννα και συνοδοί καθηγητές οι κκ. Αρβανιτοπούλου Άννα, Δέτσικας Ιωάννης, Ζάρας Απόστολος και Καβαρατζή Μαρία.

Επικοινωνία

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ

www

Χρήσιμες Ιστοσελίδες Εκπαιδευτικού Ενδιαφέροντος

Προτείνουμε τις παρακάτω ιστοσελίδες εκπαιδευτικού ενδιαφέροντος:

Διαβάστε περισσότερα

Χρήσιμες Ιστοσελίδες Τοπικού Ενδιαφέροντος

Προτείνουμε τις παρακάτω ιστοσελίδες τοπικού ενδιαφέροντος:

Η τοποθεσία του σχολείου μας...