Αξιολόγηση Χρήστη: 0 / 5

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά

Εκπαιδευτική επίσκεψη της Γ' Γυμνασίου στη Βουλή των Ελλήνων

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η τετραήμερη εκπαιδευτική εκδρομή της Γ’ τάξης του 5 ου Γυμνασίου Αλεξανδρούπολης στην Αθήνα από τη 1 έως τις 4 Δεκεμβρίου 2017. Την πρώτη ημέρα μετά από ένα πολύωρο και κουραστικό ταξίδι (που άξιζε όμως τον κόπο) φτάσαμε, αργά το απόγευμα, στον προορισμό μας όπου τακτοποιηθήκαμε στα δωμάτια και δειπνήσαμε στο ξενοδοχείο. Το βράδυ παρακολουθήσαμε μία υπέροχη παράσταση σε μουσική σκηνή των Αθηνών (Ιερά Οδός ).

Την επόμενη ημέρα επισκεφθήκαμε το Αρχαιολογικό Μουσείο των Αθηνών και είδαμε αρκετά ενδιαφέροντα εκθέματα του Αρχαίου Ελληνικού πολιτισμού.  Στην συνέχεια επισκεφθήκαμε το Ευγενίδειο Ίδρυμα (Πλανητάριο) όπου παρακολουθήσαμε την πολύ εντυπωσιακή ψηφιακή παράσταση "Το μέλλον στο Διάστημα" . Το μεσημέρι είχαμε ελεύθερο χρόνο σε γνωστό εμπορικό κέντρο της Αθήνας, που τον αξιοποιήσαμε για αγορές και φαγητό. Το απόγευμα δειπνήσαμε στο ξενοδοχείο και αργότερα παρακολουθήσαμε την καταπληκτική και χαλαρωτική θεατρική παράσταση « Μαντάμ Σουσού » στο μεγαλοπρεπές θέατρο ΠΑΛΛΑΣ, η οποία μας έκανε να γελάσουμε και να προβληματιστούμε για διάφορα θέματα.

Αρκετά γεμάτη ήταν και η τρίτη ημέρα όπου επισκεφθήκαμε τον αρχαιολογικό χώρο της Ακρόπολης. Εκεί είδαμε το Ναό της Αθηνάς Νίκης, το Ερέχθειο και τον φημισμένο Παρθενώνα. Η επίσκεψη στη Ακρόπολη έγινε ακόμα πιο ενδιαφέρουσα με την ξενάγησή μας στο Μουσείο της Ακρόπολης . Εκεί είδαμε πολλά όμορφα αγάλματα και άλλα υπέροχα εκθέματα που σώθηκαν από την Ακρόπολη είτε βρέθηκαν κάτω από αυτήν. Εντυπωσιαστήκαμε από το γυάλινο δάπεδο που μας επέτρεπε τη θέα στην αρχαιολογική ανασκαφή. Παρατητήραμε τη Ζωφόρο του Παρθενώνα, τα αετώματά του και τις αυθεντικές Καρυάτιδες.

Όταν τελειώσαμε την ξενάγησή μας εκεί, κάναμε βόλτα στο κέντρο των Αθηνών, στην πανέμορφη Πλάκα και στο πολυσύχναστο Μοναστηράκι. Στη συνέχεια παρακολουθήσαμε την αλλαγή φρουράς στο μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη και γυρίσαμε στο ξενοδοχείο όπου και γευματίσαμε.

Το απόγευμα της ίδιας μέρας επισκεφθήκαμε τον κύριο προορισμό της εκδρομής μας, την Βουλή των Ελλήνων. Ξεναγηθήκαμε στο κτίριο της που ήταν το παλιό παλάτι του Όθωνα, στην αίθουσα όπου στεγαζόταν το γραφείο του Ελευθέριου Βενιζέλου και στην αίθουσα της Ολομέλειας της Βουλής, όπου είχαμε την ευκαιρία να καθίσουμε και στα έδρανα των βουλευτών. Το τελευταίο βράδυ το πρόγραμμα προέβλεπε έξοδο σε ταβέρνα με ζωντανή μουσική στην Πλάκα για φαγητό. Εκεί καθηγητές και μαθητές φάγαμε, χορέψαμε, τραγουδήσαμε και διασκεδάσαμε όλοι μαζί.

Το πρωί της τελευταίας ημέρας πήραμε πρωινό και αναχωρήσαμε για την Αλεξανδρούπολη, στην οποία φθάσαμε αργά το βράδυ . Ήταν μια καλά οργανωμένη εκδρομή που άφησε μαθητές και καθηγητές ικανοποιημένους, και σίγουρα θα μείνει σ' όλους μας αξέχαστη.

Ευχαριστούμε τους καθηγητές που οργάνωσαν την εκδρομή και μας συνόδευσαν σ' αυτήν ( κκ. Κωτούλα Αναστασία , Μηταλάκη Βασιλική , Μοσχονά Στυλιανή και Λιγούδη Γεώργιο), αλλά τον διευθυντή του 5ου Γυμνασίου κ. Χρ. Μπίκο, το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων και το Δεκαπενταμελές Συμβούλιο του σχολείου μας που συνέβαλαν ο καθένας με τον τρόπο του στην πραγματοποίησή της.

Κεγαχιά Ναταλία, Γ3, Μπαταρλή Χριστιάννα, Γ4, Φωτακάκη Άννα, Γ3

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ

www

Χρήσιμες Ιστοσελίδες Εκπαιδευτικού Ενδιαφέροντος

Προτείνουμε τις παρακάτω ιστοσελίδες εκπαιδευτικού ενδιαφέροντος:

Διαβάστε περισσότερα

Χρήσιμες Ιστοσελίδες Τοπικού Ενδιαφέροντος

Προτείνουμε τις παρακάτω ιστοσελίδες τοπικού ενδιαφέροντος:

Η τοποθεσία του σχολείου μας...